برترین خواننده پاپ سال 90 انتخاب شد + جدول
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : پیمان

 


برترین ها: چه كسي فكرش را مي‌كرد رقابت براي كسب عنوان برترين خواننده پاپ سال 90 تا اين حد نفس‌گير باشد؟ چه كسي فكرش را مي‌كرد كمپين‌هاي اينترنتي براي جمع راي تشكيل شود؟ چه كسي فكر مي‌كرد طرفداران خواننده‌هاي مختلف به دفتر ايده‌آل بيايند تا از صحت آرا مطمئن شوند؟ چه كسي فكر مي‌كرد يك خواننده مشهور به صورت پيامكي از طرفدارانش بخواهد به او راي بدهند؟ به هر حال اين اتفاقات افتاد و در نهايت احسان خواجه اميري در حالي كه رضا صادقي به يك قدمي او رسيده بود اين عنوان را كسب كرد


 

رضا صادقي (خواننده):

خواجه‌اميري اجراهاي خارجي خوبي داشت


فكر مي‌كنم در سال 90 احسان خواجه‌اميري بهتر از ديگران ظاهر شد. اجراهاي خوبي خارج از كشور داشت و در جايگاه تلاش براي ارائه موسيقي پاپ ايراني در خارج از كشور تلاش قابل توجهي كرد. بابك جهانبخش هم در سالي كه گذشت روند صعودي چند پله‌اي داشت. لازم بود تحولي در كارش داشته باشد و اين تحول به موقع بود. خوب است كه مردم مقايسه كنند و نظر بدهند ولي موافقم كه بايد نظر كارشناسي هم باشد. البته كارشناسان نبايد راي سليقه‌اي بدهند. اگر من كنسرت دوستي را تاييد نمي‌كنم نبايد كل كارش را رد كنم. شايد بهتر باشد در اين نوع نظرسنجي‌ها ابتدا هركسي معرفي شود يا اول كارشناس‌ها نظر بدهند تا مردم با آگاهي راي بدهند. طبيعي است كه مردم احساسي برخورد مي‌كنند و دوست دارند خواننده مورد علاقه‌شان را در جايگاهي ويژه ببينند.






بامداد بيات (آهنگساز):

با موسيقي بزرگ شده


به‌نظر من در سال 90 احسان خواجه‌اميري خواننده موفقي بوده چون هم سواد آكادميك خوانندگي دارد و هم پيشرفت لازم را داشته. احسان خواننده‌اي است كه هيچ‌وقت درجا نزده و هميشه در حال رشد بوده. در خانواده‌اي بزرگ شده كه با موسيقي رشد كرده و خودش موسيقي را خيلي‌خوب مي‌شناسد. نيما مسيحا، ماني رهنما و حميد حامي هم كساني هستند كه در كارشان موفق بوده‌اند.

 

 

تورج شعبان‌خاني (آهنگساز):

احسان خواجه‌اميري از بچگي زحمت كشيده است

 


موفقيت يك امر نسبي است. در سالي كه گذشت كارهاي زيادي را گوش كردم كه بعضي‌ها در نوع خودش خوب بود. مثلا آلبوم مازيار فلاحي كار خوبي بود. از آن‌دسته خواننده‌هايي است كه به حق زحمت كشيده و به اين جايگاه رسيده. محسن يگانه هم مخاطبان جوان و خاص خودش را دارد. در بين اين‌ها احسان خواجه‌اميري خيلي بااستعداد است و من بسيار قبولش دارم. كسي است كه از بچگي زحمت كشيده است و به اين جايگاه رسيده است.

 


 

 

 

امين قباد (آهنگساز):

در مجموع احسان بهتر از بقيه است

 


به‌نظر من هيچ‌كدام از خواننده‌هاي پاپ كه راي بيشتري درنظرسنجي شما آورده‌اند، حركت رو به رشدي در سال 90 نداشته‌‌اند. بقيه خواننده‌ها هم كم‌وبيش دچار تكرار شده‌اند. در كل سال 90 اتفاق جديدي در موسيقي پاپ نيفتاد. در مجموع احسان خواجه‌اميري بهتر از بقيه است. موسيقي را خوب مي‌شناسد و خيلي‌خوب مي‌خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->