دختری 16 ساله که اساتید رقص باله را شگفت زده کرد +عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : پیمان

او امتیازی را به دست آورد که مدت 239 سال تنها 9 نفر توانسته بودند آن را کسب کنند.این دختر که " تالا لی " نام دارد یک کره ای الاصل است که در انگلستان به دنیا آمده است او از 4 سالگی باله کار میکند و به قدری زیبا میرقصید که از طرف مدرسه باله در یورک شایر انگلستان بورسیه شد تا به مدرسه باله معروف دنیا در روسیه فرستاده شود و دوره های تکمیلی رقص باله را آنجا بگذراند.
او اکنون در روسیه ساکن شده و مشغول یادگیری زبان روسی است. وی درمورد اقامتش در این کشور میگوید: به فرهنگ و هنر و زبان این کشور خیلی علاقه دارم و حضورم در اینجا برایم یک زندگی لذت بخش به همراه داشته است . میخواهم در مورد این کشور و مردمانش بیشتر بدانم و از اینکه اینجا هستم خوشحالم
مسئولان مدرسه باله ای که وی در آنجا مشغول است از حضور او ابراز خرسندی کرده و میگویند او فوق العاده با استعداد و باهوش است و آنها از دیدن استعداد فراوان او در رقص باله شگفت زده شده اند.



article-2138450-12e2b3e6000005dc-783_634x694.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->