بهترین خواننده زن دنیا باردار شد + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 22:20 ::  نويسنده : پیمان

خواننده ۲۴ ساله بریتانیایی با گذاشتن پیامی در سایت شخصی خود گفته است: من خیلی خوشحال هستم که در اینجا اعلام کنم که من و سیمون در انتظار تولد اولین فرزندمان هستیم.من دوست داشتم که این خبر را مستقیما از من بشنوید و انتظار دارم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

 
www.yasgroup.ir khanande 2 بهترین خواننده زن دنیا باردار شد + عکس
 
با احترام همیشگی،آدل خواننده بریتانیایی برنده ۶ جایزه همزمان مراسم گرمی در سال ۲۰۱۲ تابستان سال گذشته با سیمون ۳۶ ساله آشنا شد اما آنها رابطه خود را در ماه ژانویه آشکار کردند.به گزارش پارس ناز جالب است بدانید که سیمون قبلا ازدواج ناموفقی داشته است و دارای یک دختر ۵ ساله می باشد.
 
www.yasgroup.ir khanande 1 بهترین خواننده زن دنیا باردار شد + عکس
 
خبر بارداری آدل در حالی اعلام می شود که او قبلا در اظهار نظری گفته بود که تا قبل از ۳۰ سالگی تصمیم به تشکیل خانواده ندارد و قصد ساختن حداقل ۵ آلبوم موسیقی را دارد اما با توجه به مادر شدن وی باید منتظر وقفه و تاثیر منفی در کارهای او باشیم. این خبر تا این لحظه مورد توجه تمامی رسانه های انگلیسی و جهان قرار گرفته است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->