تکذیب خبر ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی برای سوپراستار ایران
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 

  yasgroup 21 تکذیب خبر 90 ضربه شلاق تعلیقی برای سوپراستار ایرانپیش از هر چیز باید گفت که از صمیم قلب خوشحالیم که خبر ناگوار درباره بازیگر سینمای ما صحت نداشت. ماجرا از این قرار است که امروز خبری در سایت "بولتن نیوز" و بازتابش در "سینمای ما" و رسانه های دیگر درباره حکم دادگاه سوپراستار سینمای ایران و تایید ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی او منتشر شد.ساعتی قبل لینکی از طرف یکی از رسانه های مجازی هواداران محمدرضا گلزار برای سایت "سینمای ما" ارسال شد که خبر را به نقل از گلزار تکذیب کرده است.ضمن ابراز خوشحالی مجدد از رفع این مشکل و دردسر رسانه ای تازه برای ستاره محبوب سینمای ایران، متن کامل این لینک را از سایتی به نام" رسانه  ای نو برای محمدرضا گلزار" نقل می کنیم:امروز عصر بود که با اطلاع رسانی به موقع متوجه شروع یک شایعه جدید و البته خطرناک درباره محمدرضا گلزار شدیم. خبری که به سرعت در سایت های خبری مختلف در حال پخش شدن هست.این خبر که در وهله اول بسیار نگران کننده بود را در طی ارتباطی با شخص محمدرضا گلزار فوراَ درمیان گذاشتیم و ایشان که از شنیدن خبر بسیار متعجب بودند، تاکید کردند که چنین خبری صحت ندارد و آن را تکذیب کنید.ما هم تصمیم گرفتیم که این خبر در ساعات اولیه شکل گیری فوراً تکذیب کنیم، از شما هم به عنوان طرفداران محمدرضا گلزار انتظار داریم از انتشار این شایعه جلوگیری کنید و هر جا لینک این خبر دیدید فورا کامنت بذارید و خبر تکذیب کنید.من به شخص برای رسانه هایی که فورا، بدون تحقیق و پرسش، اقدام به پخش خبری کذب می کنند و به حاشیه ها و شایعات دامن می زنند، متاسفم. 

yasgroup 11 تکذیب خبر 90 ضربه شلاق تعلیقی برای سوپراستار ایران متن خبر

به نظر می رسد این روزها سیستم قضایی و نیروی انتظامی روی سینما و سینماگران ایران متمرکز شده است. سوپراستار سینمای ایران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد. ظاهراً این حکم مربوط به پرونده مفتوحی از این بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ده سال اخیر در دادگاه تجدید نظر بوده است.سوپراستار سینمای ایران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد. «م-گ» سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است.با وجود چنین پرونده هایی که وی در سیستم قضایی کشور دارد، اما صداو سیما و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نسبت به این گونه تخلفات و محکومیت ها بی توجه هستند و به هشدارهای نهادهای ذیربط بی توجه هستند و بعضی از عناصر شاخص جریان خاص نیز از او حمایت کرده اند و همچنان به وی اجازه همکاری می دهند و او در طرح های مختلف و فیلم ها و سریال ها، همچنان فعال است.این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند.هر چند بارها و بارها نهادهای ذیربط خطاب به معاونت سینمایی کشور دستور داده است که بر امور سینمایی کشور نظارت بیشتر را داشته باشد اما بار دیگر شاهد بی توجهی صدا وسیما و این معاونت به هشدارهای نهادهای ذیربط هستیم و از سوی دیگر مشاهده می شود که بعضی عناصر شاخص جریان های خاص در دولت، بیش از حد مجاز از رواج بعضی مسایل در سینمای کشور حمایت می کنند.



نظرات شما عزیزان:

somaye
ساعت12:51---13 تير 1391
درووووووووووووووود و هزاران سلام واسه ی دوست خوبم

خیلی شرمنده ام اینقدر دیر جواب دادم

واقعا دلشون میاد جوان به این خوشکلی رو اذیت کنن من خودم یکی از طرفدارهای محمد رضا هستم...

راستی آقا پیمان روز جوان تموم شد ولی

روز تون مبارک ...پاسخ:ممنون روز شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->