خودروی خاص هفتمین ثروتمند ایران + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : پیمان

 باشگاه خبرنگاران:اسدالله عسگراولادی زاده ۱۳۱۴ در چهارراه سیروس، تهران، از برجسته ترین بازرگانانایرانی، معروف ترین صادرکننده خشکبار ایران، عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در تمام دوران پس از انقلاب و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین است.

 

برخی او را یکی از ثروتمندترین افراد ایران به شمار آورده و ماهنامه فوربس میزان سرمایه او را حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد می کند. صادرات پسته، زیره، میگو، میوه جات خشک و خاویار و واردات شکر و لوازم خانگی مهمترین فعالیت اقتصادی اوست. با این حال عسگراولادی خود را بازرگان کوچکی می داند که در زمینه صادرات فعالیت کوچکی دارد و حتی شمارش میلیارد را بلد نیست.

 

 

عسگر اولادي مالك يك دستگاه مرسدس بنز Eكلاس اتاق W۲۱۱ است كه بين سال هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ توليد مي شد. اگرچه اين خودروي لوكس در زمان خودش گران قيمت بود ولي در حال حاضر به دليل حضور نسل جديد، از ارزشش كاسته شده است. خود عسگر اولادي قيمتش را ۵۰ تا ۶۰ ميليون اعلام كرده است.

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->