قاچاق مواد مخدر در ایمپلنت های سینه یک زن + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 

 

 

55a12 قاچاق مواد مخدر در ایمپلنت های سینه یک زن + عکس

 
یک زن پانامایی ۲۸ ساله که قصد قاچاق مواد مخدر از فرودگاه بارسلونای اسپانیا را داشت توسط پلیس فرودگاه دستگیر شد.
پلیس فرودگاه بعد از اینکه به عکس العملهای خنده دار این خانم مشکوک شد وی را مورد بازرسی بدنی قرار داد و پانسمانهای خون آلودی روی سینه وی پیدا کرد که نتیجه یک عمل ایمپلنت سینه بود. از آنجا که خونریزی وی شدید بود پلیس فورا او را به نزدیکترین پایگاه پزشکی منتقل کرد و آنجا مشخص شد این خانم مقدار ۲ کیلوگرم کوکائین به ارزش۲۴۰ هزار پوند را در ایمپلنتهای سینه در بدن خود جاسازی کرده است. این کیسه ها توسط پزشکان از بدن وی خارج شد.
به گفته پلیس این بازداشت باعث شد تا جان این زن که به زور قاچاقچیان مجبور به این کار شده است نجات پیدا کند . وجود این مقدار ماده مخدر و همچنین خونریزی ممکن بود جان این زن را به خطر اندازد.
به گفته پلیس فرودگاه این دومین بار است که یک زن با این روش اقدام به جابجایی مواد مخدر کرده است. در سال ۲۰۱۱نیز یک مدل ایتالیایی با روشی مشابه قصد جابجایی ۲۵۰ هزار پوند مواد مخدر را داشت که در فرودگاه رم بازداشت شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->