خبر به دنیا آمدن پسر شکیرا ، راست یا دروغ؟
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 9:37 ::  نويسنده : پیمان

 shakira yasgroup.ir  خبر به دنیا آمدن پسر شکیرا ، راست یا دروغ؟

همه هواداران ستاره  بی نظیر موسیقی "شکیرا" میدانند که این خواننده محبوب ۳۵ ساله و همسر فوتبالیستش در انتظار بدنیا آمدن اولین فرزند خود هستند که اخیرا اعلام شده بود یک پسر است.

نکته ای که همه را سر در گم کرده این است که صبح دیروز "ژرارد پیکه" خبری در توئیتر منتشر کرد که طی آن اعلام شد پسر آنها به دنیا آمده است و او از این جریان بسیار خوشحال است. اما اینکه این مسئله صحت دارد یا خیر چیزی است که همه را به تکاپو انداخت.
در اسپانیا دیروز روز " بیگناهی مقدس " نام داشت و آن روزی است که در آن هرکس سعی میکند دروغ کوچکی گفته و دیگران را بفریبد و همین مسئله باعث شده است صحت خبر پیکه مورد تردید قرار گیرد.

البته گفتنی است خود شکیرا هنوز رسما چیزی را تایید و یا تکذیب نکرده است. درست یک روز قبل از انتشار این خبر تصاویری از شکیرا روی سایتهای خبری به چاپ رسید که این ستاره موسیقی دو رگه را در حال خرید کردن شب عید در خیابانهای بارسلونا نشان میداد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->