شیث برنده دوئل با نیکبخت! + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : پیمان

تماشا: زمانی که افشین قطبی قصد داشت به پرسپولیس برگردد، شرط کرد مامانی، شیث و نیکبخت باید از پرسپولیس بروند. شیث همان ابتدا به صبای قم رفت، قرارداد مامانی فسخ شد و نیکبخت هم در شرف رفتن به تیمی بین استیل آذین یا پاس همدان بود که با فشار هواداران پرسپولیس، از این اقدام منصرف شد.

مدتی پس از آن اتفاقات، فرصتی برای رویارویی مجدد دو بازیکن ایجاد نشده بود تا اینکه در بازی دوستانه پرسپولیس – پیکان در روز گذشته، دوباره شیث و نیکبخت به هم رسیدند.



شیث برای گرفتن حال دوست سابق! شماره 10 را پوشیده بود. او در پست دفاع راست بازی می کرد و در کل مدتی که دو نفر در زمین بودند، دائما با هم درگیری فوتبالی داشتند. نه تنها تیم شیث، بلکه خود او هم برنده دوئل شخصی با نیکبخت در بازی روز گذشته بود.

 او خیلی محکم در مقابل نیکبخت بازی کرد و هرگاه توپ به نیکی می رسید، با ضربات محکم به زیر آن می زد. یک بار، به دلیل تکل شیث، نیکبخت سرنگون شد و در همان لحظه، رضایی به سمت او رفت و به صورت بسیار عادی، دست او را گرفت و بلند کرد.



نیکبخت: از خدایم است به پرسپولیس برگردم

علیرضا واحدی نیکبخت بعد از پایان بازی مقابل تیم سابقش از تمایل برای بازگشت به تیم سابقش صحبت کرد. او درباره این بازی به خبرنگاران گفت:

«روز خوبی برای من بود، چون دوستانم را در زمین مسابقه دیدم. دلم برایشان تنگ شده بود و امیدوارم بازهم آنها را ببینم».

او در ادامه گفت:

«اگر هواداران بخواهند، از خدایم است که به پرسپولیس برگردم».

نیکبخت در زمان خروج از ورزشگاه درفشی فر با استقبال شدید هوادارانی که پشت درهای بسته ورزشگاه بودند، رو به رو شد و برای دقایقی با آنها گفت و گو کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->