بازیگر ایرانی جایگزین آنجلینا جولی شد !!!!
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : پیمان

کافه سینما: سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه ی جنجالی "لاله"، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد.

در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر کرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر کلید بزنند.

در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی که آنجلینا جولی و جسیکا آلبا در ابتدا کاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یک بازیگر جوان ایرانی رسید.

بازیگر ایرانی جایگزین « آنجلینا جولی » شد! + عکس

بر اساس اخبار رسیده سازندگان فیلم لاله بهاره کیان افشار را برای بازی در نقش لاله انتخاب کرده اند. بازیگری که این روزها سریال کلاه پهلوی با بازی او در حالی پخش است و دو فیلم گناهکاران و هیچ کجا هیچ کس به عنوان اولین فیلم های سینمایی اش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمایش داده می شوند.

بازیگر ایرانی جایگزین « آنجلینا جولی » شد! + عکس

اسدالله نیک نژاد از ابتدا تاکید داشت که بازیگران فیلمش باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و به نظر می رسد کیان افشار توانسته نظر این کارگردان را برای بازی در این نقش جلب کند.

مذاکره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم همچنان ادامه دارد و نیکی کریمی و همایون ارشادی از گزینه های جدی بازی در نقش های دیگر فیلم لاله هستند.

بدین ترتیب اگر مانند دفعات پیشین اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نیفتد، فیلمبرداری پروژه ی لاله، تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت14:41---21 بهمن 1391
حالا که رفته اي



مرد شده ام !



بسته بسته سيگار مي کشم



تا تو را دود کنم



در خيال خسته ام !

================

:ماااااااااااااااااااااااااا


KiMiYa
ساعت14:42---20 بهمن 1391
زيادم شبيهش نيست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->