درخواست همسر جواد عزتی از مردم + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : پیمان

 درخواست همسر جواد عزتی از مردم + عکس

"مه لقا باقری" بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه "سین مثل سریال" گفت: کار "راه در رو" و "سیر و سرکه" هر دو تجربه ی خیلی خوبی بودند و من در کل بازیگری را دوست دارم مدیوم تئاتر با تلویزیون بسیار فرق می کند و انسان در تئاتر با درگیری و سختی با شناسایی های توانایی های خود آن ها را تربیت می کند.

درخواست همسر جواد عزتی از مردم + عکس

وی ادامه داد: انسان در تئاتر خود را آزمایش می کند و ما برای بهتر دیده شدن نزد مخاطب تلویزیون بهترین گزینه است و با استفاده از تقویت حس های خود هنگام بازی ناگهان از آنها توشه می گیرد.

درخواست همسر جواد عزتی از مردم + عکس

این بازیگر اظهار داشت: همین موضوع که همه در نظر سنجی شما رای را کسب می کنند نشان دهنده ی احترام مخاطب به سلیقه ی خود است و ما به عنوان افراد حاضر در هنر علاوه بر سرگرمی کارمان فرهنگ سازی است ما برای بالا بردن فرهنگ مردم باید دو قدم جلوتر گام برداریم .

درخواست همسر جواد عزتی از مردم + عکس

وی در پایان خاطر نشان کرد: "جواد عزتی " همسرم بازیگر هوشمندی است و از مردم درخواست می کنم در شب های دیگر و سریال "دست بالای دست" به او رای بدهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->